Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, september 01, 2008

TDC street dance in Hoogerheide.


Angela.

Vanwege het 50 jarig bestaan van de vereniging hield de Miwo een koopzondag in de Raadhuisstraat met een heleboel attracties zoals straattheater, muziek en attracties voor de kinderen. De hele middag was het druk in de Raadhuisstraat. De horeca deed ook goede zaken want alle terrassen waren gevuld. 'Dit zouden we elk jaar moeten doen', dacht Nanny hardop. Een mening die gedeeld werd door Miwovoorzitter Niels van Elzakker.
Angela en Eva en Anne moesten ook optreden. Ze doen aan Jazz-Ballet bij TDC in Hoogerheide. Gisteren dus een streetdance uitvoering. Het was vlakbij café de Boulevard waar we onze laatste bonnen konden inwisselen. Vanaf vandaag heeft de Café Boulevard in Hoogerheide een nieuwe eigenaar.
Het was druk, prachtig weer. Terras weer.....

Free Counters
007counters.com
View My Stats