Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, september 24, 2008

25 Jaar werkzaam bij Cargill in Bergen op Zoom.

Aan de bar in "Non Plus Ultra". Foto gemaakt door Angela.

Zoals ik schreef op mijn weblog werk ik dit jaar 25 jaar bij Cargill in Bergen op Zoom..
Ik ben er gestart als leerling-operator, en ben nu al weer 20 jaar allround-operator.
Jaren vliegen voorbij. Deze week had ik met het gezin, vrienden, collega's-vrienden een etentje met borrel bij "Non Plus Ultra" in Woensdrecht.
Het was een geslaagde avond. We waren met twintig personen. Lekker gegeten en veel gelachen.
Deze week komen de foto's op mijn weblog. MOOI......!

Free Counters
007counters.com
View My Stats