Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, oktober 09, 2008

Schilderen, het is mooi weer...!

Demerstraat.
Toch wel hoog.

Deze week nog even de nok en overstek van het huis schilderen.
Eigenlijk wel hoog zo, op 8,5 meter.
Gelukkig, het schuren is klaar. De eerste laag verf zit erop.
Morgen nog een dag.
Ook morgen nog even Eddy helpen in "het Pannekoekenhuis". Nieuw dak leggen.
Nog even naar Poortvliet Bouwman-Potter, en dan s'avonds naar "Johan" een biertje drinken.
Mooi.

Free Counters
007counters.com
View My Stats