Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, oktober 06, 2008

Foto's 25 years Diner.

Ik had een fotoboek gemaakt met 25 jaar Cargill Foto's. Dus foto's kijken. Mark en Thea, Rien en Rianne.
Susie, Thomas en Saskia.
Ludo en Rezy.
Eddy en ikzelf.
Corne en Nicole.
Henk, Marry-Elle en Rianne.
Rien en Rianne met Gerda.
Bonita en Armando, ikzelf na het voorgerecht.
Bonita, leuke vriendin van Armando, (fijne) collega/ vriend sinds november 2006.
Angela en Laura genoten ook van dit avondje!

Zoals ik schreef op mijn weblog werk ik dit jaar 25 jaar bij Cargill in Bergen op Zoom..
Ik ben er gestart als leerling-operator, en ben nu al weer 20 jaar allround-operator.
Jaren vliegen voorbij. Deze week had ik met het gezin, vrienden, collega's-vrienden een etentje met borrel bij "Non Plus Ultra" in Woensdrecht.
Het was een geslaagde avond. We waren met twintig personen. Vijf collega's en drie van mijn beste vrienden, met de vrouwen erbij natuurlijk! Lekker gegeten, stevig gedronken en veel gelachen. Hier gaat het om in je leven. Je moet werken. Als het dan klikt op je werk, dan zit je goed...! Op een leuke manier je werk doen is waar het om gaat op je werkplek. De rest is bijzaak. Mooi...!
Op 31 oktober heb ik het officiele Cargill diner. Dit zal zijn in het Spuihuis in Bergen op Zoom. Ik kijk er naar uit. Ik ga voor de Cargill Eagle...!

Deze week komen de foto's van Henk ook nog op mijn weblog.

Free Counters
007counters.com
View My Stats