Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, oktober 11, 2008

Antonov weer terug op Airbase Woensdrecht.

Op vliegbasis Woensdrecht landt op donderdag 9 oktober een Antonov AN 124, een Russisch transportvliegtuig. Het transportvliegtuig komt materieel terugbrengen uit het missiegebied in Afghanistan. De Antonov zal dezelfde dag weer vertrekken.
Steeds vaker zien we dit vliegtuig hier op de vliegbasis.
Bij het hek kun je er mooie foto's van maken.
Hier wat foto's van 9 oktober.




Even een F-16 lossen.
Hier staat deze F-16 nog in Kandahar. Voor reparatie terug naar Nederland.

Labels: , ,

Free Counters
007counters.com
View My Stats