Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, oktober 18, 2008

`KRI Sultan Iskandar Muda`.

Vandaag bracht ik een bezoek aan Royal Schelde Group te Vlissingen. Het mooie schip de `KRI Sultan Iskandar Muda`. werd overgedragen aan de marine van Indonesia.
Ik was bij deze overdracht aanwezig.
Het was een mooi programma.
Ook mocht ik het schip bezichtigen. Ik heb er mooie foto´s van.
Komen nog op mijn weblog.
Corvette `KRI Sultan Iskandar Muda` ik wens je een Behouden Vaart,Selamat Jalan.

Op de commandobrug van de `KRI Sultan Iskandar Muda`.
Aan de Vlissingse Binnenhaven. Ik kwam hier in vaak.....
Samen op de foto.
De officieren van de `KRI Sultan Iskandar Muda`. De commandant van dit mooie schip is Ariantyo C. Ook een goede zanger. I did it MY way. Mooi....!

Morgen meer over dit mooie Corvette.

Free Counters
007counters.com
View My Stats