Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, oktober 15, 2008

Dagje Cultuur te Antwerpen.

Angela zit nu op het Rijks. Ze doet de kunst en cultuurklas. Vandaag gingen we een dagje cultuur doen in Antwerpen. Dus een keer niet shoppen. We deden de Stadswandeling nummer twee. Ik kwam ook op plekken waar ik nog nooit eerder was geweest. Mooi.

Laura voor de Onze-Lieve-Vrouwekathedraal (1352-1521).

Mooie beelden aan de ingang van de Kathedraal (1548).
Biertje drinken in de Tien Geboden (2008).
Fietstunnel St. Annatunnel: 1931, 31 meter onder de Schelde door.
Het enige nog bestaande houten gevel huisje uit 1500.
Het mooie pleintje: Hendrik Concienceplein. Met de St.-Carolus Borromeuskerk (1615-1621).

Brouwerij Piedbœuf, ook bekend als Brouwerij Jupiler, is een grote familiale brouwerij, opgericht in 1853.

Antwerpen mooie stad aan de Schelde.....!

Free Counters
007counters.com
View My Stats