Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, november 04, 2008

Overdracht van de "KRI Sultan Iskandar Muda".

Op de scheepswerf Royal de Schelde werd de "KRI Sultan Iskandar Muda" op 18 oktober overgedragen aan de marine van Indonesia.
Ik schreef hier al eerder over op mijn blog. Vandaag nog maar eens terug komen op het binnen programma. Er waren mooie toespraken. Er was een Slamatan. Er was bier en wijn. Er speelde een goed bandje. Er werd gedanst door officieren en bemanning. Mooi.

Commandant Zeestrijdkrachten, luitenant-generaal der Mariniers Rob Zuiderwijk. Hier zijn toespraak.
Een onderonsje tussen Rob Zuiderwijk en Tedjo Edhy P (Asisten Perencanaan Kepala Staf Angkatan Laut, Laksamana Muda Tedjo Edhy P).

Ayu Pijnen in goed gezelschap. Asisten Perencanaan Kepala Staf Angkatan Laut, Laksamana Muda Tedjo Edhy P en (r) The Indonesian military (TNI) commander, General Djoko Santoso.
Er werd ook vrolijk gedanst. Door officieren en bemanning.
Taufiq (Hari Ulang Tahun) was er ook. Hier belt hij even met Susie.

De commandant Hariatyo C, is niet alleen een goed commandant, maar ook nog eens een goede zanger. I did it MY Way....! Mooi.
Hier ga ik op de foto met de commandant Hariantyo C van dit mooie Sigma Corvette, de "KRI Sultan Iskandar Muda". See you in Surabaya...!

Het is een mooi schip, de "KRI Sultan Iskandar Muda".

Free Counters
007counters.com
View My Stats