Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, oktober 29, 2008

Porto, terras bezoek.

Jackeline en ik op Plaza Ribeira in Porto.
Rien en Dennis. Mijn vriend Armando.

Ikzelfssss.

Het was perfect terrasjes weer in Porto op Plaza Ribeiro. Hier waren we dus ook elke dag wel te vinden. Genieten van de zon, en de schepen die er voorbij varen.
We hadden al 7 dagen gewerkt. Ook nog twee nachtdiensten. Na de laatste nacht om 13.00hr naar Charlois. Diep in de nacht pas slapen. Vroeg op. Sigtseeing, Terras, afscheid diner van collega's. Hierna naar Disco MauMau. We waren op vrijdag om 01.00hr thuis. Het was dus een lang weekend met weinig slaap.
Mooi....!!

Free Counters
007counters.com
View My Stats