Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, november 07, 2008

Rond en op de de Dom Luis I-brug.

Belangrijkste toeristische attracties zijn in Porto, de Ribeira en de Douro. verder natuurlijk ook de de Dom Luis I-brug.
In deze omgeving waren we eigenlijk elke dag wel te vinden. Hier waren de terrasjes en het vertier...! Hier nog wat foto's van Armando.

Terrasjes van Ribeira aan de Douro. Mooi.
Dansen en kussen met de Porto girls. Ik dans hier de Vogeltjesdans.......
View from the bridge.
Dom Luis 1 bridge.
Dom Luis 1-Brug. Dit vindt ik nu een mooie foto!

We werken nu aan de volgende uitstap: Rome.....

Free Counters
007counters.com
View My Stats