Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, juli 18, 2010

De Mergellandroute, Appeltje/ Eitje...;)

Nicolas Wyss, Swiss Team and Louis Baseler, Cargill op de top van de Keutenberg (22%).
Zo, het zit er weer op. De Mergellandroute zonder problemen gereden.
Appeltje/ Eitje met een 23-er van achter!!!
Alle bekende klimmen hebben Nicolas en ik gereden. Eerst de Cauberg 12% erna de Bemelerberg, KEUNESTRAAT, Grensheuvel, Wolfsberg, Loorberg, Camerig, Wittemerberg, Eyserbosweg, Fromberg, Keutenberg en de Dode Man. Klimmen ging goed.
Op de Keutenberg (22%) zat ik op een hartslag van meer dan 175, en was zo boven.
We reden de tocht met een AVS van meer dan 26 over 105 km. Het weer was toch nog prima. In Zeeland was het windkracht 5 met pieken van 6. In Limburg viel de wind gelukkig wel mee. Paar kleine frisse regenbuitjes, lekker!
De conditie is goed. Gelukkig, er komen nog wat uitdagingen aan:
-De Hel van de Pin, begin augustus. Armando gaat voor de premies. Ik ga voor het bergklassement van de "verkeersdrempels". We rijden voor minicamping 't Schouwke uit Wouwse Plantage. Later meer.
-De beklimming van Pont de Normandie. We gaan op vakantie naar havenstad Honfleur. Honfleur ligt op 20 km. van Le Havre. Pont de Normandie ligt over de monding van de Seine. Honfleur ligt in Normandie. We gaan dan ook o.a. Omaha Beach, Utah Beach en Caen bezoeken. de mountainbike met de Big Apples van Schwalbe gaat ook mee. Laterrrssss meer!!!
Pont de Normandie: extra info.
- Met Nicolas Wyss rij ik de toertocht: Round of Lac de Neuchatel. Een tocht van meer dan 150 km. in Zwitserland.
OK. 's Avonds hadden Nicolas en ik het orginele programma op terras bij o.a. Gabo Gabo. Het werd steeds drukker rond ons tafeltje, beter konden we niet zitten...;)
Dat was wel vol te houden daar. Gezellig druk daar in Valkenburg.
Twee dagen vrij nu. Morgenochtend fietsen (lange tocht) en een vergadering van de OR in de middag. Dinsdag weer fietsen en zwemmen in de Oosterschelde (Krabbenkreek).
's Avonds op dinsdag kaarten met de kaartclub, Petoeten. Druk...;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats