Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juli 10, 2010

Toeval? Piloten zonnebril Tom Cruise.

Dit bedoel ik nu, Toeval? Toeval bestaat niet.
Mooie bril Man, een echte...!

Lekker gefiets vandaag AVS 33 km/hr. morgen gaan we over de 34 per uur!
UPDATE: We reden het eerste uur al 35 km.!
Klaar voor de Hel van de Pin...dus. Ik heb dan ook supporters...;)
--> de Kaartclub komt ook kijken op de "Hel van de Pin".
Volgende week donderdag gaan Armando en ik het parcours verkennen.
Fietsen dus met een plat stuur over de Koolbaan.
Komende week meer en de foto's op mijn weblog.
Lekker gezwommen vandaag (naar de groene boei Appeltje/ Eitje).
Morgen weer.
UPDATE: Eindelijk zwom ik OOK tot de rode boei: KR-14A. Het is vanaf het strandje zo een 180 meter. Onderweg moest ik wel even een jasje uit doen, er stond heel veeeeeel stroming, afgaand tij!
Op deze foto zie je de Rode en Groene boei mooi liggen.

De Boerenomelet was Prima...;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats