Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, juli 08, 2010

Lekker fietsen. Mooi weer.

Super weer...! Vandaag veel km. kunnen maken.
Naar Cargill voor de ochtenddienst om 05.30 hr en terug om 15.00 hr.
Net reden we ook nog een km. of 70.
De Tourtocht van de Helden van 1968.
Weer 100 km. op de teller dus vandaag. Conditie is goed.
Volgende week rijden we alweer Limburgs Mooiste.
Net ook nog even met Armando over roet. Is in het nieuws.
Morgen feest, na de avonddienst naar Achterbroek in Belgiƫ.
Rinie Luijkx is jarig.
Zaterdag fietsen en volleybal kijken in Stalland.
Tussendoor natuurlijk zwemmen in de Krabbenkreek. LEUK...!
Erna de looser finale kijken.
Zondag is DE DAG. Spanje verslaan dus. Ze verloren al van Swiss.
Appeltje / Eitje dus. Ik heb de avonddienst.
Van de Baas mogen we kijken als het werk het toelaat.
Erna feesten dus, waar?
Dinsdag gaan we maar even naar de huldiging in Amsterdam.
Zoiets maken we NOOIT meer mee. Mountainbikes gaan mee.
Net nog even naar 't Rijks: Laura, Angela en haar vriendin Sanne ophalen.
School/ schuimfeest hadden ze er.
Nu maar gaan slapen, het is alweer 1.00hr geweest.
Druk...;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats