Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, juli 06, 2010

De Mergellandroute.

Zaterdag rijden we de Mergellandroute.
Fietsroute Mergellandroute: de mooiste en zwaarste bewegwijzerde route van Nederland. De Mergelland route voert de fietser door heel Zuid-Limburg en gaat daarbij over maar liefst 15 klimmen. Er is zowel een auto- als een fietsversie, beiden volgens de borden ca 120 km, maar de fietsversie is in werkelijkheid ruim 135 km.
Deze dagen komen de laatste trainingsritten.
Vorig jaar reed ik de Amstel Gold Race voor de derde maal.

Eindelijk heb ik hier de buienradar beelden gevonden van het slechte weer op de Mont Ventoux. 15 Juni 17.45 hr. Ik beklom toen deze berg met Armando.
Het was er het ergste noodweer sinds 1827!
Noodweer op Mont Ventoux, 15 juni om 17.45 hr.

Free Counters
007counters.com
View My Stats