Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, juni 28, 2010

Anton Geesink overleden.

Anton Geesink. In 1964 won Anton Geesink ook tijdens de Olympische Spelen in Tokio goud in alle categorieën
Anton Geesink werd in 1964 in Tokio olympisch kampioen door in de finale de Japanse favoriet Akio Kaminaga te verslaan.
Anton Geesink, een eenvoudige man,
die hield van sport, en altijd voor zijn mening uit kwam...! MOOI...!

Al op vroege leeftijd begon ik te judoën. Tussen 1964 en 1969 was ik op mijn best.
Ook nu nog heb ik tijdens mijn vele valpartijen op de race/ mountainbike profijt van mijn judo carrière. Valbreken gaat me nog steeds goed af.
Mijn vader stimuleerde dit judoen heel erg.
Mijn pa was bevriend met:
Jon Bluming (van straatschoffie tot 10de Dan)..
Jon Bluming was net als Anton Geesink een super judoka.
Later ging Jon Bluming over op de traditionele Koreaanse vechtsport.
Mijn vader raakte tijdens de Koreaanse oorlog bevriend met Jon Bluming.
Jon zat bij de Koninklijke Landmacht en mijn vader was Parachutist.
Anton Geesink Super sportman.
Nu ben ik fan van Robert Gesink,
toch wel een e minder! (Wielrennertje).
Latersss meer...

Free Counters
007counters.com
View My Stats