Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, juni 23, 2010

De vakantie zit er weer op. Aan de bak dus...!

Windstoot Stavenisse.
Vandaag weer bij Cargill aan de bak.
De wekker gezet op vijf uur.
Deze ochtend om 5.45 op de mountainbike naar Cargill gereden.
Hele weg regen. Helemaal nat dus (eerste keer).
Toen vanuit de Lockerroom, na het douchen, naar de controlekamer.
Weer helemaal nat, een complete wolkbreuk om 6.35hr.
Om 15.00hr naar huis, douchen. Zo weer een eind fietsen.
En dan weer douchen, lekker bezig zo.
Hopelijk blijft het droog, er staat een lekker windje, bodem droog.
Net thuis, het is al weer zeven uur lekker gefietst met Nicolas.
Een tocht van bijna 50 km. De wind schommelde van 9 m/s tot 13 m/s.
Tussen de 6 en 7 Beaufort dus.
Onze snelheid lag toch dik boven de 31 km/uur.
Ik train nu alweer voor de "Round of Lac de Neuchatel".
Nicolas ook en moet ook nog even over de Mont Ventoux.
Nu even tijd voor een biertje.
Morgen weer vroeg op, weer de ochtenddienst.

Free Counters
007counters.com
View My Stats