Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, juni 21, 2010

Avignon, Sur le Pont d'Avignon.

Maandag een week geleden. Voorbereiding op de Mont Ventoux.
Terrasje bij het Palais des Papes (Pausenpaleis), een dominant en burchtachtig gebouw, waar negen pausen verbleven.
Armando en ik Sur le Pont d'Avignon.
Voetbal kijken op terras, Place d'Horloge. 2-0...!
We hadden een voorspoedige reis. Vanuit St. Annaland reden we bijna 1100 km. in 9,5 uur. We reden goed door en er waren geen files. Avignon is bekend als "Provençaalse pausenstad".
Verder natuurlijk de Pont St-BĂ©nezet, beter bekend als de brug van Avignon van het kinderliedje Sur le pont d'Avignon.
We verkenden er de stad op onze mountainbikes.
Om 13.30hr. het voetbal programma natuurlijk. Nederland- Denemarken.
Morgen, dinsdag moest het gaan gebeuren. Maar eh, eerst het avond programma nog.

Free Counters
007counters.com
View My Stats