Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, juni 20, 2010

Trainen voor de Marmotte 2012.

Vandaag fietste ik in een nieuw record naar Cargill.
Vanuit Huijbergen, via de Stompe Torenlaan en Kreekrak naar Cargill.
Toch weer 20 seconden van mijn oude record er weer af.
Zo zie je er na nieuw record dan uit in de Cargill LockerRoom.
Vandaag weer trainen en gelijk mijn laatste nachtdienst op Cargill.
Morgen nog even mijn Medische verklaring voor cyclosportieven in Frankrijk zien te halen bij de dokter. Die moet ik nog overleggen. We fietsen dan de Marmotte, een fietstocht over 174 kilometer. 5000 Hoogtemeters, 70 kilometer klimmen, 6 Cols van de buiten Catagorie: De col du Glandon, col du Telegraphe, col du Galibier en wordt er gefinished op Alpe d'Huez
Heerlyk...!
Zondag fiets ik mee met de Huijbergse gezamelijke wielertocht.
Dat is een fietstocht waar alle Huijbergse wielerclubjes aan mee fietsen.
Vorig jaar was dit een leuke tocht en ook op terras super gezellig!
Vanaf maandag gaat het trainen voor de Marmotte echt beginnen.
Armando en ik fietsen dan de Cyclo Sportive Tilff-Troi Point-Stavelot in de Ardennen. 144 kilometer en 2500 hoogtemeters.
Fietsen is Mijn Leven, Cycling is My Life... Heerlyk ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats