Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juni 19, 2010

Met Cargill op bezoek bij Bavaria.

Vrijdag gingen we op bedrijfsbezoek bij Bavaria.
We deden daar de Bavaria Biertour.
De reis werd georganiseerd door het Customer Focus Team.
Het was een heel interessante excursie.
Lees hier alles over Bavaria.
Met mijn collega's Henk en Martin op de foto.
Natuurlijk mocht er ook van het Bier geproeft worden.
Heerlyk...

Vanaf de parkeerplaats Cargill met "BoB Armando" naar de stad.
Hier hadden we het het Orgineel Programma...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats