Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, juni 23, 2010

Relaxen in Marseille. Een week geleden.

Na onze helse klim Mont Ventoux hadden Armando en ik op woensdag het orginele programma ingepland. Helaas was het in Avignon nog steeds aan het regen. Het laatste daar van het noodweer op dinsdag. We keken op de buienradar en zagen dat het weer in Marseille wel super was. Daar moesten we dus zijn.
Zwemmen in de middelandse zee. We zaten er al na een uurtje rijden. Fietsen uitladen, zwembroeken aan en fietsen over de boulevard en over het strand. Het was echt super weer, bijna 30 graden!
We kunnen afstrepen: Marseille.
We fietsten er naar de haven en zochten een strandje waar we mochten zwemmen. Overal hing de paarse vlag (niet zwemmen). Door de overstromingen van dinsdag was er veel vervuiling meegekomen.
We pakten een terrasje aan de jachthaven.
Hier onder de brug konden we zwemmen. Superplek aan de middelandse zee.

Free Counters
007counters.com
View My Stats