Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, juni 22, 2010

Mont Ventoux mijn laatste klim meters op MVT.

Vorige week dinsdag beklommen Armando en ik de Mont Ventoux. Een klim van 23 km. Armando was ver voor mij boven. Toen ik aan de laatste klim meters bezig was maakte Armando deze foto's van mij.
De rollen zijn omgedraaid ;)
Ere wie Ere toekomt: Armando was deze dag de sterkste,
de snelste met een SUPER tijd van 1 uur en 48 minute!


Het weer werd hierna nog veel slechter...!
Riding in the storm!
Waar ben ik?? Tijdens dit noodweer vielen er in deze omgeving meer dan dertig doden. Het slechtste weer sinds 1827...!

Mijn laatste klimmeters naar de top van de Mont Ventoux. Natuurlijk in mijn Cargill Ride for Rubles shirt.
Weer op een nieuwe top! Armando en ik beklommen reeds samen de Glandon, Croix de Fer, Alpe d'Huez, Calibier. Nu dus samen op de top van de Mont Ventoux. Tijd voor een biertje.

We reden samen de afdaling. Nu reden we aan de kant van de afgrond. Weinig vangrails en de wind was zeker een 7 tot 8 beaufort. We moesten trappen om naar beneden te komen tijdens de afdaling van 8%! Niet normaal meer. Het liep goed af. In Bedoin dronken we op een terras een biertje op de goede afloop. Het was toen weer even droog in het dal. Over deze tocht zullen we het nog vaak hebben...!

We kunnen alletwee nog wel een scherpere tijd wegzetten!

Free Counters
007counters.com
View My Stats