Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, juni 27, 2010

Langste dag.

Ochtend dienst, ke tempat kerja dengan sepeda.

De langste dag hebben we al gehad. 21 Juni.
Een dag is zolang als dat je hem zelf maakt.
Werken in de ploegen is mooi, je bent dan dag en nacht in het leven!
Vandaag had ik al weer de derde ochtenddienst op rij. Eigenlijk de vierde, want donderdag moest ik naar de Cargill Concernraad namens de FNV. Ik werk in de ploegen, en de ochtenddienst start bij Cargill om 7.00hr. Ik sta dan om vijf uur op. Even op internet, wat drinken en dan op de fiets naar Cargill.
Huijbergen, Weg naar Wouw, Camping "de Meet". Sunset over Wheat field in Huijbergen. Klik op de foto voor de vergroting.
Vandaag werkte mijn collega Henk over in mijn ploeg.
Afscheid fijne collega's.
Na werktijd zou ik er met collega Nicolas even naar toe fietsen. Nicolas ging vandaag EINDELIJK!!! door de 1000 km. grens met zijn Sirocco Racefiets...!
We gingen de nieuwe woning van Henk bekijken. Er wordt druk gewerkt daar aan de Robijndijk. We dronken er een lekker biertje Jup bij Henk in de tuin.
Erna weer het orginele programma. Dan praat je over een lange dag!
Langste dag, zonopkomst, ik schreef er al meer over.

Free Counters
007counters.com
View My Stats