Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, juni 24, 2010

We reden op benzine van de Shellpomp...

Vandaag een week geleden.
Armando en ik reden bijna 3100 km. Geen enkel probleem met de Rode Ferrari.
Gelukkig controleerde ik nog effe het oliepeil. Er moest nog drie liter bij...!
Vanuit St. Annaland naar Avignon reden we binnen de 9,5 uur. Terug deden we er iets langer over. Nog even langs de M.
Na afloop in het Smalschip nog een biertje.
Examenfuif van Bonita. Leuk...!
We hadden vooraf natuurlijk veel getraind zoals:
hier de Ronde van Vlaanderen.

Vertrouwd tanken aan de Shellpomp op Route du Soleil.
Dit heb ik met Shell, verleden...
Het Shell logo, de Jacobsschelp.

Free Counters
007counters.com
View My Stats