Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, juli 02, 2009

Shell en Nieuwe Kaas....

Heden:
Vandaag werkten Armando en ik dus "voorlopig" voor het laatst samen.
Door de reorganisatie bij Cargill is er nu en straks toch wel veel anders.
Veel werknemers/ collega's moeten net als ik op zoek naar een nieuwe baan.
Gelukkig zal die er voor veel werknemers wel weer zijn.
Helaas niet voor iedereen meer binnen Cargill in Bergen op Zoom.
Er is gelukig ook al een goed sociaal plan afgesproken.
Na de advertentie: "operator zoekt operator" schreven Armando en ik ons in voor de introductiedag bij Shell Moerdijk.
Tijdens ons fietsweekend in Valkenburg hoorde Armando dat hij bij Shell Moerdijk was uitgenodigt. Hij heeft er nu dus een vaste baan!
"Het waren mooie jaren, zeker geen verloren jaren..."
Gefeliciteerd Man....!
Van Collega's zijn we nu goede Vrienden geworden... MOOI...!
JIJ Proces Operator op een wereldbedrijf..! Mooi.
Er is gelukkig altijd weer Nieuwe Kaas...!

Zelf probeer ik bij Cargill aan de slag te blijven, daar werk ik al sinds 1983.
Onze laatste dag samen bij Cargill in Bergen op Zoom. Aan de Theodorushaven, het Cargill Water Front. Eej Armando, ik wens je een veilige en mooie carriere toe bij Shell Moerdijk MSPO-2
(de tweede MonomeerStyreen PropeenOxidefabriek).
Tot over een paar weken man..!


Verleden:
Mijn Shell Tankers BV embleem.
Ook ik had ooit veel met Shell te maken. Van 1975 tot 1979 studeerde ik aan de Hogere Zeevaartschool te Vlissingen. Ik volgde er de opleiding Scheepswerktuigkundige BM. Ik had in die jaren een studiebeurs van Shell Tankers BV. In die jaren gingen we ook al naar school in uniform.
Dit embleem heb ik altijd bewaard. Ik ben er zeer aan gehecht.
Mooi, een strak uniform, witte pet met het Shell Tankers BV embleem....! (Beetje Tom Cruise.....;))

Free Counters
007counters.com
View My Stats