Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juni 20, 2009

Kunst en Cultuur klas, 't Rijks.



Angela had deze week met haar klas de eindpresentatie van de Kunst en Cultuur klas.
Er waren mooie dansen waaraan Angela aan mee deed. (The Pink Panther). Er was drama, een leuk toneelstuk over "Overspel".
Verder was er muziek. Met grote olievaten van Shell werd de muziek gemaakt voor de film "The Titanic". Angela zit graag op 't Rijks. Een fijne school. De opleiding Kunst en Cultuur is precies iets voor haar. Volgend jaar gaat Laura ook naar 't Rijks. Zelf ben ik lid van de klankbordgroep Kunst en Cultuur. De voorzitter hiervan is Lenard Stevens.
Het was een mooie avond.

Free Counters
007counters.com
View My Stats