Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juni 13, 2009

Klimtijdrit Alpe d'Huez.

Op woensdag 3 juni beklommen we als groep de Alpe d'Huez. Een klim met tijd registratie. Vanaf het hotel naar de voet van de Alpe d'Huez kregen we te maken met een valpartij. Een van onze deelnemers brak een sleutelbeen.
De klimtijdrit werd gereden met prima weer. Het was ook al erg druk want de Alped'Zus was ook al gestart.
De 110 kilometers van dinsdag (Croix de Fer/ Glandon) deden behoorlijk pijn.
Ik kon mijn record van 1.04 niet meer verbeteren. Ik leverde 11 minuten in en Armando maar 2. Er komt een tijd dat we gelijk boven komen! Sekers...
Boven op de top was het erg druk. We gingen nog even verder naar de eigenlijke finish van de Tour de France. Nog een 1,5 kilometer verder klimmen.
Hierna moesten we even "rusten" in de gezellige bar Indiana, op
Alpe d'Huez. We dronken er het Meteor bier.
Hierna gingen we naar Bourg d'Oisans om er even een terrasje te pakken bij La Romanche.
Armando en ik, klaar voor Onze tijdrit.
"Mission Accomplished", ALLES gegeven.
David met "zijn" wieler process allrounds........!
Christ en ik, we hebben het druk samen de laatste tijd...!
Foto shoot op de finish van de Tour de France.
Even tijd voor een Meteor biertje met Armando op de top van Alpe d'huez, Bar Indiana.

Mooi....!

Free Counters
007counters.com
View My Stats