Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, juni 10, 2009

AlpeduZes, opgeven is geen optie.

Afgelopen dagen hadden we behoorlijk wat klim kilometers gemaakt. La Bararde, Col de la Croix de Fer, Glandon, Alpe d'Huez. Deze ochtend zelfs nog de Col du Galibier beklommen. Het werd dus tijd voor een ander programma.
We gingen hiervoor naar de top van de Alped'Huez. De hele dag werd er al naar de top gereden. Er waren deelnemers die wel 10 keer de Alpe d'Huez beklommen. Vanaf 5 uur in de ochtend tot s'avonds 21.30hr. Er werd meer dan 5.000.000mln€ opgehaald.
De hele middag hebben we het wielrennen bekeken. Er was een leuk feest programma opgezet. Feest muziek dus, Cowboy pak je Lasso maar...!

Lekker biertje....Met Armando in Cafe/ Bar Indiana. Top Alped'Huez.
Top van Alped'Huez. Opgeven is geen optie.. Leuke dames...
Terug naar het dorpje Bourg d'Oisans voor het avond programma.

Free Counters
007counters.com
View My Stats