Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, juni 22, 2009

Voor Jou een New Next Level......! Gefeliciteerd.

Vandaag is vriend en collega Armando geslaagd voor zijn VAPRO-B.
Hij had dus zijn eindgesprek.
Een pittige opleiding, werken en leren.
Ook taken/ tekeningen maken, praktijk toetsen enz.
Armando is in onze E-ploeg begonnen op 1 november 2006.
Eerst als BBL (Beroeps Begeleide Leerweg),
en later als Operator In Opleiding.
Hij was een snelle leerling en dus draaid hij al lange tijd mee in onze ploeg als volwaardig operator.
Een versterking van onze ploeg!
Voor JOU strx een NEW NEXT LEVEL...! S!

Gefeliciteerd Man...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats