Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juli 03, 2010

Om 9 uur bij de kerk.

In Huijbergen zijn vier vriendenclubs die op zondagmorgen een fietstochtje rijden. Deze morgen rijden we samen een tocht van zo een zestig kilometer. Al vroeg aan de bak dus.
Deze week mijn nieuwe fiets nog even ophalen bij Tinus van Overveld.
Een Full Carbon Madone 5.2. Full Carbon Madone meets Full Carbon Colnago over 7 weken.

Update: We reden met dik zestig man en vrouw een leuke tocht van zo een zestig kilometer. Na afloop een biertje bij Johan. Volgend jaar komt er weer zo een tocht. Leuk...!
Speciaal voor wielrenners: het weer op de Oesterdam.

Free Counters
007counters.com
View My Stats