Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, juni 30, 2010

Fietsen, strandje, vergaderen, terrasje.

Vandaag een drukke dag. Ik ook al...!
Fietsen met Armando, de teller stond op een gemiddelde van 33 km/hr.
(Aan het einde van de dag stond de teller op meer dan 100 km.)
Erna zwemmen in de Krabbenkreek. "Even" naar de groene boei.
Dat ging nu wel, het was immers dood tij.
Twee weken geleden was het nog zwemmen in Marseille,
Armando en ik zwommen toen in de Middelandse zee.

Nu dus zwemmen in de Krabbenkreek van St. Annaland. Ook Mooi...!
Mooie bootjes, en zwemmen naar de "Groene Boei".
Broodje frikandel in het Smalschip, mmmm.
Vergaderen bij Cargill, VGWM meeting.
Erna even het terras op de Grote Markt.
Nu weer de nachtdienst, het gaat maar door.
Zaterdag de Tourtocht: "Helden van 1968" te Putte.
Tourklassieker 2010 Putte. Ik fiets de 60 km.
Druk programma! Zondag Tour de France kijken.
Om 12.00hr. naar Putte.
Morgen meer...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats