Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, juli 09, 2010

Fakkelinstallaties, Roet, Fakkeluhh

Gisteren hadden we het nog over Roet en Affakkeluhh en Schoorstenen.
Ook de Tour helikopter piloot had afgelopen zondag veel aandacht voor de fakkelinstallaties op het Antwerps industrie gebied.
Alle fakkels werden tijdens de Tour etappe Rotterdam en Brussel mooi in beeld gebracht. Genieten dus ;)
Ook die helikopter piloot heeft dus de zelfde hobbies als ik.
Fietsen en Fakkeluhh.
Genieten van de Fakkels...;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats