Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juli 10, 2010

Herdenking Koreaanse Oorlog, 1950 – 2010.

The Little Angels, Children’s Folk Ballet of Korea, World Tour to honour UN Korean War Veterans
Vandaag ga ik met mijn vader en marja, mijn zus, naar de herdenking: Koreaanse Oorlog, 1950-2010. Mijn vader heeft daar gevochten bij het Nederlands Detachement Verenigde Naties. Het eerste detachement van 636 man onder bevel van luitenant-kolonel M.P.A. den Ouden vertrok op 26 oktober 1950 met het transportschip Zuiderkruis.
Vandaag dus een een herdenking .

Hier de foto's.

Free Counters
007counters.com
View My Stats