Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, juli 16, 2010

Morgen fietsen we in Limburg.

He he, druk deze dagen. We hebben veel fiets kilometers kunnen maken. Morgen is het zover.
De Mergellandroute ga ik rijden met collega Nicolas Wyss.
Met een 23er van achteren ;)--> ik wel...! Dus...?
Nicolas en reden al vaker samen een Tourtocht.
Het moet deze maanden, want Nicolas gaat weer terug naar Zwitserland. Morgen dus!
Het wordt een Appeltje / Eitje, en we plakken er nog een extra lus aan met de Dode Man erin. De Cargill outfit gaat weer aan!
Ik moet blijven trainen komende maanden want op 3 augustus doe ik alweer mee met de Hel van de Pin. Armando en ik doen dan mee in het team van minicamping 't Schouwke. Het is de camping van onze ex-collega uit de Cargill maïsfabriek Christ van Meer. De speciale fiets heb ik al opgehaald, en gisteren heb ik met Nicolas al het parcours verkent.
Laterssss meer. Want dat wordt een groot spektakel...!
Verder doe ik in september met Nicolas mee met de tourtocht:
Round of Lac de Neuchatel in Zwitserland.
Morgen dus eerst even die 130 km. wegrijden. Vanaf 13.00 hr. wordt er slecht weer verwacht! Erna het orginele programma...
Mooi...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats