Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, november 13, 2009

Weekend!

Joris en Ik.

He eindelijk weekendje.
Ik werk in de vijf ploegendienst.
Zeven dagen werken en dan vijf weekend.
Pas maandag moet ik weer beginnen.
Gisteren was het dus tijd voor mijn hobby.
Naar mijn sportclup in St. Willebrord.
Daarna effe naar het cafe.
Altijd leuk bij Johan.
Ik kom er al vanaf mijn 12e jaar.
Toen gingen we naar: "Peer van Sjaan".
Nu gaan we naar: "Effe naar Johan"
Eigenlijk heet het cafe: "Hof van Holland".
Hier sta ik op de foto met Joris.
Ook Joris heeft tegenwoordig een weblog.
Voor Joris komen er drukke dagen aan.
Hij is namelijk ook NarJoris in Huijbergen.

Free Counters
007counters.com
View My Stats