Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, oktober 21, 2006

Herstel na Achillespees operatie

De hechtingen zijn er nu al even uit. Ik loop alweer zonder krukken. Enkel is nog erg stijf. Wonden zijn redelijk genezen. Veel druk zetten op de hiel gaat ook nog niet. Tijd dus om aan te sterken. En de Achillespees soepel te maken. Wat is er dan beter en fijner en mooier dan weer op de mountainbike een rondje te fietsen over de Kalmthoutse heide. Ik kwam over het nieuwe "Zoom" fietspad terug. Dit fietspad loopt van Essen naar de Wouwse Tol. Erg mooi. Hier wat foto 's van deze fietstocht in de omgeving van Huijbergen.
Hier enkele foto's van deze fietstocht.
De mooie Kalmthoutse heide in de ochtend
Het mooie nieuwe fietspad langs de Zoom. Van Essen naar de Wouwse Tol. Je komt dan door Wouwse Plantage. Het fietspad is ong. 7 km lang.
Balkenende: "Het gaat goed, laten we blij zijn met elkaar!". Is dit wel zo? Voor het eerst wonen er zwervers in de bossen van Huijbergen.

Dit mooie eekhoorntje heeft de herfst niet overleeft ( Hollandse Dreef).
Weer een nieuwe pijpleiding in de leidingstraat.

Free Counters
007counters.com
View My Stats