Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, oktober 09, 2006

Angela Baseler in orkest Fravinova

Angela en Veronique.

Klassiek, jazz en pop op muziekfestival

Door Wil de Jong
Maandag 9 oktober 2006 - HUIJBERGEN – Muziekliefhebbers kregen zondag in mfc de Kloek in Huijbergen een grote variëteit aan muziek voorgeschoteld tijdens het jaarlijkse muziekfestival van de Huijbergse Muziekvereniging St. Cecilia.De acht muziekgezelschappen, waaronder Fravinova, die het podium betraden zorgden voor een grote diversiteit aan muziekstijlen. Klassiek, jazz, pop en latin wisselden elkaar in vlot tempo af.

Free Counters
007counters.com
View My Stats