Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, mei 15, 2011

Vissen met de visvrienden.

Vissen was weer super leuk op de Oosterschelde.
We hebben eigenlijk de hele dag gekaart: Petoeten heet ons spel.
Er waren zo de hele dag wel drie ploegen aan het Petoeten.
Toch werd er ook wel wat gevangen op de "Hendik H".
Later meer over deze leuke visdag.
Om 16.30hr had ik pas weer bereik op mijn GSM.
Toen kreeg ik pas door dat mijn vader een hartaanval had gehad.
Hij is vanuit thuis met de ambulance naar het ziekenhuis Breda gebracht.
Vervoer op full speed met alle toeters en bellen.
Vanuit Breda is mijn vader naar het ZH Lievensberg gebracht.
Ik dus met spoed van de boot naar huis.
En hierna gelijk door naar het ziekenhuis.
Laters meer...

Free Counters
007counters.com
View My Stats